kolmapäev, detsember 05, 2007

dialoogid

Telepaatiast.
Õde tuleb Leedust, kaks päeva pole omavahel rääkinud. Telefon heliseb.
Mina: Aga miks ma peaksin?
Õde (naerab): Sa siis tead, mida ma öelda tahtsin?
Mina: Nojah.
Õde: Okei, oleme siis kokku leppinud.
Mina: Okei, tsau siis.

Õelusest.
Õde: Kuule, mul on tasuta piletid laupäevasele kontsertile Saku Suurhallis, mingi Bondi värk, Koit Toome ja Gerli Padar ja. Suupisteid pakutakse ka. Tahad tulla?
Mina: OK, võib ju kah.
Õde: Ma siis arvestan sellega, ära endale teisi plaane laupäevaks tee.
Mina: Eks ma vaatan seda asja veel.
Õde: Eks ma siis ka vaatan, äkki leian endale parema kaaslase.
Mina: Vaevalt küll. Kes suga ikka tulla tahab.
Õde: No aga tasuta suupisted ju... Mul on palju pakkuda!
Mina: Ei usu, et see asja muudab.
Õde: Okei, tsau siis.