teisipäev, september 09, 2008

sügis

* Ja jälle ma ei suuda otsustada, mida ma tahan. Küsimus on, et kas cutaway või mitte; üks päev mõtlen nii ja järgmine päev jälle naa. Aga kohe päris kindlasti ei taha ma avastada allpool otsustuskõrgust, et see minema laskmata jäänud vari siiski ei lenda.
(See oli nüüd mõistujutt.)

* Oma pool aastat pooleli olnud “Anna Karenina” hakkab lõpuks läbi saama. Natuke on veel jäänud, aga Anna jõudis juba raudteejaama, nii et ega pikka pidu enam ei ole. Ja ma luban, luban, et järgmine on millaski sada aastat tagasi laenatud “Mavericks at Work: why the most original minds in business win”. (Mul on tekkinud komme osta ja laenata kokku raamatuid, mille lugemiseks mul aega pole.)

* Mingi... nörr on peal. Suvi on taas kord ootamatult otsa saanud; tahaks aja seisma panna, et ilusad hetked meelest ei läheks. Pettunud olen jah, ja kuidas see pikk porine sügis siis nüüd üle elada?

* Positiivsema poole pealt – eile algas trennihooaeg. Tants on parim ravi nörri vastu, no kuidas saab mul peale garrotini või alegriase tantsimist veel paha tuju olla? Kevadine koreograafia oli peast pühitud, aga selgus, et lihasmälus täiesti alles (jah, see üllatab mind igal sügisel).