neljapäev, jaanuar 27, 2005

Esimene

Tegelikult ma olen juba tükk aega blogi pidanud. Sellist mitte-avalikku liba-blogi siis. Ammu olen tahtnud teda Bloggerisse ümber kolida, aga ikka on tundunud, et mõned mõtted on liiga isiklikud ja tsenseerimata selleks, et neid internetti riputada.
Nüüd, nagu näha, tegin ma mõtte siiski teoks.
Miks ma kirjutan? Eelkõige sellepärast, et mulle meeldib kirjutada. Mõnikord lihtsalt on vaja suvalisi mõtteid või emotsioone oma ajust kuskile downloadida, et uuele kräpile ruumi teha :) ning alati pole kedagi käepärast kuulamas ja kaasa elamas/mõtlemas. Ahjaa, eks ma vist natuke edev olen ka, kes ei oleks.
Pealkirjaks sai puhtjuhuslikult “Ilma pealkirjata”. Profiili täites ei tulnud midagi pähe ja tühjaks jätta seda lahtrit ka ei saanud. Nüüd hakkas meeldima. Nii et nii kaua on ilma pealkirjata, kuni mõni muu fraas seda blogi paremini iseloomustama hakkab.