reede, mai 29, 2009

uus mänguasi

Langesin tervislike eluviiside ja Rimi kampaania ohvriks ja soetasin endale sammulugeja.

Senised tulemused: eile 8500 sammu (sh. 4000 flamencotunnis) ja täna 6800 (sh. 4800 õhtuse sammukogumisjalutuskäigu raames). Vähe! Paras oleks 10000 sammu päevas, aga ainult kontoris veedetud päevaga ei tiksu kuidagi nii palju täis.

Ega ma muidu väga ei usu ka neid numbreid, mida see sammulugeja näitab. Kirjade järgi ta reageerib vöökoha liikumisele, aga sinna alla käib vist ka igat masti nihelemine, sest näiteks ühel õhtul Basiilikus rukola-parmesani salatit süües tiksus 6 sammu juurde. Ja ma olen suht kindel, et tunniajase flamencotrenni käigus ma teen rohkem samme kui tunniajase jalutuskäigu jooksul. Aga need flamencosammud on võib-olla liiga kiired, et kõiki ära fikseerida, ja pealegi vöökoht on osa ajast suht paigal, sest kui see ka veel vänderdaks, siis ei oleks vabshee võimalik kiireid samme teha.

Nii et ma suhtun oma uude mänguasja teatava umbusuga, aga niikaua kui ta mind õhtul välja kõndima ajab, on ta oma soetamise eesmärgi täitnud.