teisipäev, oktoober 25, 2005

nii

* Ja ma mõtlesin, et mina olen seekord ettenägelik, aga eile selgus, et tänaseks Mustamäe tee Rehvieksperdis ei olegi vaba aega. Vahepeal sadas akna taga juba mingit kahtlast valget kraami ja täna õhtuks lubatakse ka lund, muide. Loodetavasti suurem sodi püsib taevas vähemalt homme kella 12-ni.
* Kui otsid vaheldust üksluisesse kontorimenüüsse, siis igasuguste jogurtite-kohupiimade asemel sobivad väga hästi Salvesti titetoidud. Minu lemmik on suhkruga õunapüree, soovitatakse alates 4. elukuust. Tervislik peaks ka olema, kui juba imikud sellest ära elama peavad.
* Vaikselt loob mõte, et läheks ja vaataks ära kuidas kired põimuvad. 3. november, Orient festival, india kathak vs. flamenco. Mitte et ma otseselt eeldaks, et mu blogi lugejate hulgas leidub inimesi, keda see huvitada võiks, aga küsida ju ikka võib. Anybody?